Data Sources
Since the Russian invasion of Ukraine, strict sanctions have been imposed on Russia by Europe and the USA. So how is it that a Russian car dealer manages to import Porches from Germany with impunity? Data Sources investigates how European sanctions are being circumvented, even for products that could directly aid Russia’s military industry.