Ukraine: Resilience in Wartime13 min
For four years, Russia has struck at Ukraine's vital infrastructure with the aim of demoralising the population. More than 9.5 million people have been forced to leave their homes and find refuge in other regions or abroad. But the Ukrainians have shown great resilience in the face of Russian aggression.