The Russification of Mariupol25 min
In Mariupol, 1300 kilometres from Moscow and in Ukrainian territories occupied by Russia for four years, people pay in roubles and their passports are now Russian. The Kremlin is rebuilding the city at break-neck speed as part of the Russian federation with no room for Ukrainian culture.