Zelensky-Putin: Why Turkey?4 min
Vladimir Putin, keen to demonstrate his goodwill to Donald Trump, has declared that he is ready to engage in talks with Ukraine. But these will happen without a ceasefire, will be direct negotiations (without the Europeans) and will take place in a place of the Russian leader's choosing: Turkey. But why there?