Dessous des images 2026 (68/110)
Artist Émeric Lhuisset's reinterpretation of a famous 1891 painting is part of a memory war between Russia and Ukraine. His photograph has gone viral: Ukrainians have appropriated it in their ongoing struggle with Russia.