Ukraina: wojna wizerunkowa11 min
Wojna w Ukrainie to także wojna wizerunkowa. Przyjrzyjmy się historii pewnej fotograficznej reinterpretacji obrazu z 1891 r., która stała się symbolem walki Rosji z Ukrainą. Zdjęcie zostało viralem, który Ukraińcy bardzo szybko zaczęli wykorzystywać do celów wizerunkowych.