Ukraina: Kraj wdów25 min
Wojna w Ukrainie trwa już ponad 2 lata. Jej krwawe żniwo liczone jest w setkach tysięcy ofiar. W prawie każdej ukraińskiej rodzinie jest puste miejsce przy stole, a ukraińskie wdowy zmagają się z trudną rzeczywistością. Reportaż.