Ukraina: cywile u bram piekła25 min
Kwiecień 2026 roku. Reporter Edward Kaprov zebrał relacje mieszkańców Chersonia na południu Ukrainy. Miasto leży na linii frontu nad Dnieprem. Po drugiej stronie rzeki znajdują się rosyjskie pozycje, a codzienność wyznaczają ataki dronów, nieustanne zagrożenie i życie w cieniu wojny.