Dokument
Władimir Putin, który chce pokazać Donaldowi Trumpowi gest dobrej woli, zadeklarował, że Rosja jest gotowa na negocjacje pokojowe z Ukrainą. Bez udziału Europejczyków i w Turcji. Skąd ten wybór?