Dokument w reżyserii Christopha Petersa towarzyszy prezydentowi Ukrainy w 2025 roku – czasie granicznym pod względem politycznym, osobistym i moralnym. Rekonstruuje kluczowe momenty kryzysowego roku: napięcia w relacjach z Waszyngtonem po powrocie Donalda Trumpa do Białego Domu, dyplomatyczne rozgrywki w Europie, presję sojuszników, niejednoznaczne rozmowy pokojowe oraz konsekwencje decyzji podejmowanych na froncie.