Zelensky: A Decisive Year?
This documentary follows Volodymyr Zelensky through a year that takes him to his political, personal and moral limits: In 2025, Ukraine is hit by incessant attacks, the army is exhausted and society is fraying at the seams. Between military setbacks, accusations of corruption and risky diplomatic negotiations, the Ukrainian president struggles… Zelensky has never been under so much pressure. Will he prevail?