Fighting Depression!31 min
Anyone can experience depression, but what are the causes? And how can we fight against it? Twist meets artists such as Benji Reid, Tino Zimmerman, Paula Durinova, and Yoa who have experienced depression and find out it affects them as artists and how they overcome it through the creative process.