Does Scrolling Make Us Stupid?
Pain has a bad reputation, and we go to great lengths to avoid it: from painkillers to general self-care. It has even been said that our society rejects not only physical pain, but social pain as well. Despite our quest for pleasure, 42 asks the question: is pain necessary?