Massacres in Iran: No More Silence24 min
Since the end of 2025, Iranians have been revolting against the ruling elite. What started in the Tehran bazaar has spread to universities and the streets. After days of mass protests, the authorities have reacted brutally: an internet blackout, mass arrests and massacres in the street. But Iranians are bravely making their voices heard in spite of the severe repression.