Iran: Girls Against the Government12 min
This photo appeared on social networks two weeks after the death of Mahsa Amini, who died after her arrest by the Iranian morality police. These high school girls stand, unveiled, raising their middle fingers at a picture of Iran's leaders. This subversive act inspired many others.