Intelligence Services: The Big Players13 min
The Hamas attack on Israel on 7 October 2023 exposed a major flaw in Israel's intelligence services, considered to be among the best. In a world where war is becoming hybrid, the challenges for secret services of various powers are immense and their ability to inform, influence and manipulate is one of the primary factors of power.