Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
W dobie hybrydowych konfliktów i coraz łatwiejszego dostępu do technologii wojskowej służby wywiadowcze stoją przed ogromnym wyzwaniem. Atak Hamasu 7 października 2023 ujawnił słabości nawet najpotężniejszych służb, pokazując, jak trudne jest dostosowanie się do szybko zmieniającej się rzeczywistości geopolitycznej oraz nadążanie za ambicjami niektórych państw i ich przywódców.