KIDS - Szkoła i uczenie się42- Odpowiedź na prawie wszystko
Dlaczego na tak wielu mapach świata w centrum świata znajduje się Europa, a nie Australia? Czy granice określone na papierze odpowiadają rzeczywistości? I dlaczego północ jest zawsze na górze? Czy mapy są tak neutralne, jak mogłoby się wydawać?