Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Niemcy – najludniejszy kraj Unii Europejskiej i trzecia gospodarka świata – są w kryzysie. Gospodarczym i politycznym. Pełnoskalowa inwazja Rosji na Ukrainę obnażyła słabość niemieckiej zasady „Wandel durch Handel”, „Zmiana poprzez współpracę gospodarczą”, jednocześnie kraj boryka się ze wzrostem popularności skrajnej prawicy. Czy Friedrich Merz będzie w stanie uratować Niemcy?