Światowy rynek herbaty13 min
Herbata — jeden z najpopularniejszych napojów świata — pochodzi z Chin, ale dziś występuje w niezliczonych odmianach na wszystkich kontynentach. Jak obecnie wygląda globalny i uprzemysłowiony rynek herbaty oraz jego najwięksi gracze. Jakie wyzwania środowiskowe wiążą się z tą produkcją, zwłaszcza wobec światowej mody na matchę?