Gruzja: herbata wolności30 min
Jeszcze w XX wieku Gruzja była czwartym największym producentem herbaty na świecie. Po upadku ZSRR plantacje podupadły, a gałąź gospodarki zamarła. Dziś chwałę gruzińskiej herbacie chcą przywracać pasjonaci, dumni z tego dziedzictwa. Towar eksportują na rynki europejskie, tworząc z herbaty symbol oporu przed rosnącym wpływem Rosji w kraju.