Nice to meet you
Wiedeński humor jest bardzo specyficzny: często mroczny, ale i kojący. Odblokowuje ciało i umysł, a do tego pozwala w żartobliwym tonie wyrazić pewne prawdy. I właśnie tego potrzebuje Europa! Ale czy wszyscy są w stanie zrozumieć takie poczucie humoru? Wiedeńscy komicy i komiczki postanowili to sprawdzić.