Streetphilosophy
Jak rozśmieszać innych? Czy jest coś, co potrafi rozśmieszyć każdego? Jakie znaczenie ma humor w naszym życiu? Poszukując odpowiedzi na te pytania, Ronja postanawia spróbować swoich sił w stand-upie. Po drodze zasięga porad polskiej komiczki Kat Nip, satyrycznej partii politycznej Die Partei i rozmawia z filozofem Marco Weimerem o wywrotowej naturze humoru.