Streetphilosophy
Doskwiera Wam czasem samotność? Często? Cały czas? Niby jesteśmy wśród ludzi, ale każdy jest bez reszty pochłonięty sobą. To i tak lepsze niż całkowita izolacja w domu. Wszyscy pamiętamy lockdowny i dotkliwą alienację, którą przyniosły. Jak ponownie połączyć się z ludźmi? Może po prostu wystarczy z kimś porozmawiać?