Streetphilosophy
Znacie to? Niepewna sytuacja mieszkaniowa, pandemia, problemy w związkach, kryzys klimatyczny. Życie wydaje się dziś kruche i nieprzewidywalne. Co robić? Przeczekać? A może da się skorzystać na kryzysie?