Streetphilosophy
„Edukacja ma na celu dostosowanie tych, którzy ją otrzymują, do systemu”, przekonuje filozof Johannes Winter. Jednak począwszy od myśli Rousseau przyjmuje się, że prerogatywą dziecka jest możliwość swobodnego wyrażania swojej osobowości. Jak edukować całe społeczeństwo? Ronja rozmawia o tym z berlińskim ratownikiem, działaczami ekologicznymi i artystami.