Miłość dziś: jak to działa?31 min
Czy nie wszyscy skrycie za nią tęsknimy? Za wielką romantyczną miłością? Tą celebrowaną w hollywoodzkich filmach i uwiecznianą kłódkami miłości. Ale czy pasuje ona jeszcze do naszych czasów, w których aplikacje randkowe obiecują idealne dopasowanie, a tęsknota stała się biznesem? Jak dziś wygląda miłość?