Unhappy
Wszyscy mówią: “życie jest krótkie” – czy to prawda? Jak żyć długo i szczęśliwie? Spotykamy się z ludźmi, którzy w imię szczęśliwego życia postawili swoją rzeczywistość na głowie. Pytamy naukowców i specjalistki, jak naprawdę wygląda relacja między szczęściem a czasem.