Unhappy
Wszyscy dobrze znamy strach i wiemy, jak nieprzyjemnie jest go doświadczać. Blogerka i pisarka Ronja von Rönne odwiedza szefa kuchni Maxa Strohe, wyróżnionego gwiazdką Michelin, który nauczył się przezwyciężać ataki paniki oraz lęk przed stratą i porażką. Alpinistka i sportsmenka górska Erika Dürr również konfrontuje się ze swoimi lękami podczas paralotniarstwa i wspinaczki górskiej. Które strategie radzenia sobie z lękiem i niepokojem są skuteczne?