Unhappy
We are all familiar with fear and know how unpleasant it feels. Should we just accept it or is there a positive way to deal with fears? Ronja von Rönne visits Michelin-starred chef Max Strohe, who has learnt to overcome his panic attacks and fears of loss and failure. Mountain sportswoman Erika Dürr also confronts her fears when paragliding and mountaineering. Which anti-anxiety strategies have proven to be effective?