Unhappy
Whether at work or on a date - self-confidence makes many things easier. Ronja von Rönne meets people who have overcome their insecurities: Anaesthetist and comedian Anissa Loucif regularly performs in front of large audiences, while karate coach Jörg Kohl shows how physical training and good role models promote inner strength. How can you build self-confidence and deal better with insecurities?