Unhappy
Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę, czy o randkę – pewność siebie jest bardzo ważna i ułatwia życie. Blogerka i pisarka Ronja von Rönne rozmawia z ludźmi, którzy pokonali nieśmiałość i niepewność. Anestezjolożka i komiczka Anissa Loucif regularnie występuje przed dużą publicznością. Trener karate Jörg Kohl pokazuje, jak trening i autorytety wzmacniają wewnętrzną siłę.