Unhappy
Życie w wielkim mieście może być stresujące i powodować poczucie izolacji, ale metropolia może też oferować wolność, różnorodność oraz bogactwo kultury. Blogerka i pisarka Ronja von Rönne szuka odpowiedzi na pytanie, jak odnaleźć się w miejskiej rzeczywistości i prowadzić w niej szczęśliwe życie.