Unhappy
Eva Jung jest dyrektorką zarządzającą agencji reklamowej i praktykującą chrześcijanką. W religii znajduje oparcie i poczucie sensu. Paul Düren jest byłym inżynierem mechanikiem i wyznawcą buddyzmu zen. Swoje szczęście odnalazł w codziennej praktyce medytacji i doświadczeniu duchowym – w technikach dostępnych dla każdego, które mają jasny cel: uwolnienie się od niepotrzebnego cierpienia i nabranie dystansu do oczekiwań.