Czy zmiana jest możliwa?25 min
Czy nasza osobowość jest zapisana od urodzenia, czy możemy ją świadomie zmieniać? Psychologowie podważają dawny pogląd, że charakter po trzydziestce pozostaje niezmienny. Według badacza osobowości Franza Neyera cechy takie jak opanowanie, sumienność czy otwartość na ludzi można rozwijać i trenować przez całe życie.