42: răspunsul la (aproape) orice
Suntem condamnați să rămânem așa cum ne-am născut sau ne putem modela personalitatea de-a lungul vieții? Pot fi cultivate calmul, disciplina sau abilitatea de a construi relații cu ceilalți? Potrivit psihologului Franz Neyer, personalitatea nu este bătută în cuie.