42: răspunsul la (aproape) orice
Oamenii care nu stau la rând, care parchezeă mașina pe pista de biciclete, care încearcă să-ți ia locul de la geam... Toată lumea se confruntă cu comportamente egoiste la un moment dat în viață. Cazurile minore pot fi uitate cu ușurință, dar atunci când egoismul devine extrem și indivizii sunt egomaniaci, ei pot provoca daune semnificative celor din jur. Psihologul Morten Moshagen spune că un dram de egoism este necesar pentru bunăstarea noastră. Împreună cu colegii săi a dezvoltat „Testul factorului întunecat” cu care poți măsura cât de sănătos e gradul tău de egoism.