Secete și inundații
Acest documentar urmărește cercetători, agricultori și actori locali care se confruntă cu efectele în lanț ale schimbărilor climatice și trece în revistă strategiile puse în aplicare pentru a se adapta la fenomenele meteorologice extreme, din ce în ce mai frecvente. De asemenea, ne reamintește că încă mai există marje de manevră, cu condiția reducerii drastice și rapide a emisiilor de gaze cu efect de seră.