42: răspunsul la (aproape) orice
Emoțiile par să fie unul dintre ultimele spații care ne aparțin cu adevărat. Însă inteligența artificială poate deja să le recunoască și să se adapteze la ele. Dacă IA înțelege atât de bine emoțiile umane, ar putea oare să le manipuleze? Sau chiar să le controleze?