42: Răspunsul la aproape orice
Ar trebui să luăm existența OZN-urilor în serios? Multă vreme, farfuriile zburătoare erau strict ocupația fanilor SF. Acum, însă, cercetătorii încep să investigheze din punct de vedere științific ce se ascunde în spatele acestor fenomene ciudate. Oare ne aflăm în pragul unei descoperiri extraordinare?