What's Behind UFOs?
Should we take the existence of UFOs a little more seriously? For a long time, flying saucers had been the reserve of science fiction fans. Now, however, researchers are starting to investigate scientifically what lies behind these strange phenomena. Could we be on the cusp of an extraordinary discovery?