Are Aliens Like Us?30 min
For many scientists, the emergence of living organisms elsewhere in the universe is only a matter of time. But most envisage it in a unicellular form, like bacteria. Would our planet be an exception? Is human evolution the result of chance? Do living organisms necessarily evolve towards complexity?