How Do You Become a Genius?30 min
Albert Einstein, Marie Curie, Isaac Newton, Vincent van Gogh, Leonardo da Vinci: these visionaries have, each in their own way, transformed our understanding of the world. How did these individuals became geniuses? And what is the definition of a genius?