Re: Bulgaria's Super Teacher
Teodosi Teodosiev has a reputation as a maker of Nobel Prize winners and is perhaps the best physics teacher in the world. ARTE Re: met the towering figure of teaching. For him, there is no science without conscience and being a good teacher means touching student’s souls.