Loulou
Loulou is the hilarious story of the unbreakable friendship between Loulou and her three best friends Alice, Marie and Max. Season 1 follows the four friends as they deal with her unplanned pregnancy. And when her child appears in season 2 it's just the beginning of Loulou’s travails.