Loulou (8/11) - TherapyLoulou (7/11)
Vercingétorix, Loulou's cat, has died. Loulou is heartbroken and wants to find a fitting way of commemorating her love for him. She goes on a mission to find the perfect memorial with the help of Max, Alice and Marie.