Loulou (10/11) - The Mum ClubLoulou (9/11)
To immortalise Loulou's pregnancy, her friends gift her a photo shoot. But Patrick is in actual fact an animal photographer... and his pictures aren't the treasured memories Loulou hoped they would be.