Sesja ciążowa
Aby uwiecznić ciążę Loulou, tę niezapomnianą i jedyną w życiu chwilę, jej przyjaciele proponują jej sesję zdjęciową u Patricka, fotografa... przyrody. Ciężko powiedzieć, czy te zdjęcia będą rzeczywiście odzwierciedlać najpiękniejsze wspomnienia Loulou...