Rodzice
Serial opowiada o zamieszaniu, jakie ta - zakładana - ciąża powoduje w życiu Loulou i jej grupy przyjaciół, a także przedstawia młodą kobietę, która wyruszyła w przygodę jak żadna inna, na którą tak naprawdę nikt nie jest przygotowany.