Praca seksualna a sztuka16 min
Historie pracownic seksualnych są w kulturze często opowiadane przez osoby trzecie, najczęściej mężczyzn. Stąd biorą się stereotypy wypaczające rzeczywistość. Dlatego same zainteresowane biorą się za przejmowanie narracji, pokazywanie własnej rzeczywistości. Często bolesnej, a czasem kolorowej i wyzywającej.